Stiri SuperSale

S-a deschis primul outlet cu produse 100% romanesti

April 25, 2010 | Comentarii (0) | Categorie: Diverse

1788

Money Penny, primul outlet dedicat in intregime modei si confectionerilor romani, s-a deschis la sfarsitul lunii martie in Bucuresti. Initiativa a fost salutata cu caldura de numerosi producatori care au inteles ca astfel pot deveni mai vizibili pe piata, prin prezenta pro­duselor lor intr-un spatiu in care sa se simta “ca acasa”.

Afacerea este una de familie, sustinuta si ingrijita de Melania Petrescu si de cele doua surori ale sale, care impreuna manageriaza si magazinul Georgia din Unirea Shopping Center. “Eu sunt intr-o dubla ipostaza, de comerciant si de producator, si cred cu tarie si convingere in calitatea si valoarea produselor vestimentare romanesti, de aceea am decis sa le promovez cu curaj”, declara Melania Petrescu pentru Dialog Textil. Unul dintre factorii care au contat mult in decizia deschiderii acestui spatiu a fost acela al costurilor scazute de operare (cladirea este in proprietatea familiei). “Faptul ca nu platesc chirie, care de cele mai multe ori este nejustificat de mare, a fost factorul decisiv”, marturiseste Melania Petrescu. Cladirea este moderna si potrivita tipului de comert outlet. In plus, pentru a tine sub control toate cheltuielile, cele trei surori vor lucra in familie, se va incepe cu lucratorii comerciali si extrem de putin personal indispensabil, doar contabilul si magazionerul. “Deci costurile minime si factorul de risc foarte mic”, adauga reprezentanta Money Penny, care de altfel este adepta afacerilor “in familie”, fara cheltuieli de chirie si personal.

Investitia a fost minima: cladirea era “la cheie”, asa incat s-a achizitionat doar mobilierul. In plus, Melania Petrescu recunoaste ca a beneficiat de “sprijinul absolut incredibil al producatorilor ro­mani care au salutat ideea si au fost foarte cooperanti, au inteles ca este o afacere de viitor, pe termen lung si vor aduce multa marfa romaneasca in magazin”. Money Penny este amplasat pe DN 1, pe calea Bucuresti 38 si are o deschidere generoasa. Chiar daca din punctul de vedere al proximitatii se adreseaza in primul rand locuitorilor din Otopeni, Buftea, Corbeanca, Balotesti sau Saftica, bucures­tenii cu chef de shopping “vor gasi cu siguranta ceva de cum­pa­rat si vor reveni, indiferent de buget”, puncteaza Melania Petrescu, care crede ca romanii “vor fi uimiti sa-si aminteasca ce haine minunate fac compatriotii nostri.”

Produsele sunt selectate cu atentie, atat imbracaminte destinata exportului, cat si pentru piata interna venita de la fabrici mari sau mici ateliere care inca rezista in ciuda dificultatilor. Reprezentanta afacerii considera ca a reusit sa dezvolte o relatie excelenta cu producatorii romani, cu care lucreaza de peste 10 ani, dar numarul furnizorilor s-a redus drastic in ultimii ani. Daca acum cativa ani colabora cu peste 50 de furnizori, in prezent au ramas cca 20. In acest fel, si articolele primite la magazinul Georgia din Unirea sunt din ce in ce mai putine. Melania Petrescu crede ca vor rezista pe piata cei care vor putea sa fabrice la preturi “chinezesti” si cei care-si desfasoara activitatea fara multe cheltuieli suplimentare sau chirii de platit. “Cred ca in comertul si productia de moda trebuie clar reorganizate si redimensionate afacerile si inteles ca orice reducere de costuri conteaza enorm. Ii sfatuiesc pe toti sa-si renegocieze toate cheltuielile fixe si vor vedea cate economii se pot face in timp”, le sugereaza reprezentanta Money Penney celor din bransa.

Despre incasarile viitoare si succesul outletului cu marfa 100% romaneasca ii vine greu sa faca pronosticuri in acest moment. Chiar daca oamenii au alte prioritati in aceasta perioada, Melania Petrescu este convinsa ca clientii vor fi incantati de preturile foarte mici. “Exista o parte neasteptat de larga a publicului care doreste si apreciaza moda romaneasca, dupa parerea mea oamenii au cam cumparat ce li s-a oferit in ultimii ani”, afirma Melania Petrescu.

Gama de produse comercializate in Money Penney se adreseaza intregii familii si cuprinde, pe langa imbracaminte, si accesorii si incaltaminte. “Totul romanesc!”, exclama cu entuziasm Melania Petrescu, o sustinatoare a modei si productiei autohtone.

via
Share

Vezi comentarii (0)

Comentarii (0)

Nici un comentariu deocamdata.

Nume:



E-mail:



Website:



Comentariu:

bubble fii un star

Categorii

Poll

    Ce părere aveți despre SuperSale?

    View Results

    Loading ... Loading ...

Recomandate

-16%
0
0
Sentiment homme 50 ml Sentiment homme 50 ml... 155.00 129.00 RON
-37%
0
0
Bicicleta lui Miffy Bicicleta lui Miffy... 16.00 10.00 RON
-11%
0
0
Buchet 101 frezii Buchet 101 frezii... 534.20 474.00 RON
-33%
0
0
Kohl Me Ivory- Creion de ochi Kohl Me Ivory- Creion de ochi... 99.00 66.00 RON
-5%
0
0
Rasnita de cafea Home Vario Mahlkonig Rasnita de cafea Home Vario Ma... 1795.00 1705.25 RON